پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226704
گوشتي که باعث تقويت قلب و بدن مي شود
تاریخ انتشار : 1395/07/27 18:49:47
نمایش : 1008
يک کارشناس طب سنتي گفت: گوشت کبک و بلدرچين براي رفع ناراحتي‌هاي رواني مفيد است و موجب تفريح قلب مي‌شود و نيروي جنسي را افزايش مي‌دهد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار،  سيد جواد علوي درباره خواص گوشت بلدرچين و کبک اظهار داشت: طبيعت گوشت کبک گرم و خشک است و خشکي آن زيادتر از گرمي آن است و بعضي حکما آن را معتدل مي‌دانند.

به‌گفته وي گوشت کبک لطيف‌ترين گوشت‌هاست و سريع الهضم است, غذائيت آن زياد است، خون زيادي توليد مي‌کند و کباب آن چاق‌کننده است.

اين کارشناس طب سنتي ادامه داد: مصرف زياد گوشت کبک موجب يبوست مي‌شود، همچنين گوشت کبک براي رفع ناراحتي‌هاي رواني مفيد است و موجب تفريح قلب مي‌شود و نيروي جنسي را افزايش مي‌دهد.

وي اضافه کرد: بهتر است گوشت تازه کبک استفاده نشود بلکه يک يا دو روز پس از شکار مصرف شود.

  • خواص بلدرچين

علوي افزود: طبيعت بلدرچين گرم و خشک است، غذائيت زيادي دارد و چاق کننده بدن است, نرم کننده پوست بدن بوده و مصرف گوشت آن سبب تقويت و تحريک نيروي جنسي در زنان مي‌شود.

اين کارشناس طب سنتي بيان داشت: پخته بلدرچين بهتر از کباب آن است، همچنين زياده‌روي در مصرف آن موجب سردرد مي‌شود. براي اصلاح آن بهتر است همراه ترشي و روغن و کمي شيريني پخته شود.

علوي يادآور شد: گفته شده است اگر تخم بلدرچين به اطفال داده شود, موجب فصاحت و تسريع سخن گفتن آنان مي‌شود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html